Get Adobe Flash player

Főtámogatónk

Hirdetés
Áhított búcsú

Áhított búcsú

Áhított búcsú - ezt a költői nevet kapta a la prairie új szettje, mely a márka által nyújtott legendás lifting-hatást ezúttal a... [Tovább...]

Harmóniát hozók

Harmóniát hozók

A L’Occitane Laboratórium egy új, jó közérzetet teremtő termékcsaláddal bővíti az Aromakológia kollekciót. A 100% természetes,... [Tovább...]

A pénz nem boldogít?!

A pénz nem boldogít?!

„A pénz nem boldogít” bölcsességet a ma embere kénytelen kissé leporolni, s újra értelmezni, hisz az élet tele van váratlan... [Tovább...]

Füstös, egyszerűen

Füstös, egyszerűen

A füstös szem az egyik legklasszikusabb eleme a vörösszőnyeges sminkeknek. Az új Glamour Expose nevű globális Max Factor kutatás is... [Tovább...]

Tisztulás kívül-belül

Tisztulás kívül-belül

Léböjt, diéta, fogyókúra, lúgosítás – több úton is elindulhatunk az egészségtudatosság felé. Ha sikerül megszabadulnunk néhány... [Tovább...]

Hogyan válasszon alapozót?

Hogyan válasszon alapozót?

Megújult külsővel és megújult formulával jelentkezik a L'Oreal Paris True Match alapozója. A továbbfejlesztett textúra könnyebb felvitelt... [Tovább...]

Bőrünk is szomjazik!

Bőrünk is szomjazik!

Érdemes odafigyelnünk bőrünk jelzéseire, hiszen ugyanúgy szomjazhat, mint mi. Persze a bőr másképp jelzi, ha felborult a vízháztartása,... [Tovább...]

A kávépárbaj győztese

A kávépárbaj győztese

A Rántotthús wokban bloggere, Szilágyi Balázs nyerte a Nespresso facebook oldalán indított kávépárbajt. A júliusban 8 gasztroblogger... [Tovább...]

6+1 shoppingoló típus

6+1 shoppingoló típus

Egyeseknek a hetedik mennyország, másoknak a kénköves pokol egy-egy shopping túra, és érdekes módon egyáltalán nem pénz kérdése, hogy... [Tovább...]

Jótékonysági rendezvény a Pólusban

Jótékonysági rendezvény a Pólusban

Nem mindennapi versenyre hívja az embereket a Pólus Center. Arra kéri a látogatókat, hogy az SOS Gyermekfalvak javára vegyenek részt a... [Tovább...]

 

Az Omorovicza termékek a világhírnévnek örvendő magyar ásványvizek gazdag összetételét állítják a bőrszépítés szolgálatába. Ám mint ahogyan senki sem lesz próféta a saját hazájában, a magyar nemesi család amerikai leszármazottja által életre hívott márka, a magyar alapanyagokból kis hazánkban előállított kozmetikumok előbb lettek híressé az Óperencián innen és túl, mint Magyarországon. A természetes hatóanyagokban bővelkedő Omorovicza arc- és testápolók szabadalmaztatott technológiával képesek az értékes ásványi anyagokat a bőr mélyébe juttatni. A világ számos pontján található luxusszalonokban pedig magyar kozmetikai metódusokkal, a mifelénk hagyományos kézi masszázsként ismert kozmetikai masszázzsal segítenek a termékek hatását még látványosabbá tenni hazai kozmetikusok által betanított szépségszakértők.

 

A kényeztető arckezeléseket, melyek a modern technika legújabb vívmányait és a tradicionális magyar kozmetika jól bevált receptjeit egyesítik, meglepő módon ingyen, pontosabban egy megvásárolt termék ellenében vehetik igénybe az Omorovicza-vásárlók. Nincs ez másként az Andrássy úti szalonban sem, ahová zarándokként látogatnak el a márka elkötelezett hívei a világ minden tájáról. Az Omorovicza jóvoltából magam is részesülhettem a luxuskezelés élményében, a nem mindennapi bánásmódban. A Magyar Királyné Permet, mely az első lejegyzett, Erzsébet királyné számára készített parfümöt eleveníti fel, lenyűgöző illatával nyomban ellazít. Bársonyos szérumok és selymes krémek váltják egymást a kozmetikus varázskeze nyomán. Idő és tér megszűnik – a „térért” kicsit kár, mert a kabin berendezése a maga letisztult eleganciájával szép látvány, de az időről megfeledkezni olyan jó! Próbálnék figyelni a kezelés menetére, hogy aztán írni tudjak róla, de nem megy, teljesen belefeledkezem. Helyettem a bőröm emlékezik az egész napi munka, idegeskedés után kisimult vonásokkal, visszanyert feszességgel, már-már éteri ragyogással. Ez a valódi luxus lényege, a bőr luxusáé – gépek és minden hókuszpókusz nélküli feltöltődés, az ásványok és növényi hatóanyagok tiszta energiája és egy különleges vívőrendszer által. Amerikában nincsenek véletlenek. A jó hírnévért meg kell dolgozni, bizonyítani kell. Megtörtént és nekünk nem maradt más dolgunk, mint elhiggyük: létezik magyar kozmetikum a világ szépségápolásának élvonalában. Van mire büszkének lennünk.

 

Omorovicza szalon, Budapest VI., Andrássy út 2.

 

A márka névadói, az Omorovicza házaspár

 

 

 

 

 

Hozzászólások (0)

RSS-csatorna hozzászólásai

Szóljon hozzá Ön is!

smaller | bigger
security image
Írja be a képen látható karaktereket

busy



Hirdetések